Novi osećaji u 100% električnom režimu:
Osmišljene su brojne funkcionalnosti za vas:
Brojne pogodnosti prilikom korišćenja:
Izvajana, silueta novog kompaktnog električnog SUV PEUGEOT e-2008 je slična silueti modela sa termičkim motorima i ima potpuno zadržane dimenzije kabine i zapreminu prtljažnika.
Znak lava sa zelenim i plavim odsjajima koji krasi rešetku hladnjaka koja je u boji karoserije kao i monogram “e” na prednjim krilima i na vratima prtljažnika su odlike električne verzije. Unutrašnjost je ukrašena ekskluzivnim enterijerom Alcantara© Gris Gréval sa zelenim i plavim šavovima.
Sa kompaktnim volanom, HD ekranom na dodir od 10“ i 3D instrument tablom koja se može konfigurisati, 3D vozačko mesto novog SUV kompaktnog električnog PEUGEOT-a e-2008 pruža intuitivnu ergonomiju.
Pored toga, glavne informacije koje se odnose na vašu električnu vožnju dostupne su na 3D instrument tabli:
Snaga motora od 100 kW (136 ks) pruža obrtni momenat od 260 Nm kao i prijatnu, dinamičnu i tihu vožnjui.
Kompaktni električni SUV PEUGEOT e-2008 ima bateriju visoke voltaže i velikog kapaciteta od 50 kWh, koja je vešto postavljena kako bi se zadržao prostor u kabini i zapremina prtljažnika. Ona ima autonomiju od 320 km WLTPi, bez emisije CO2 u vožnji.
Baterija ima garanciju 8 godina, odnosno 160 000 km za 70 % kapaciteta punjenja.
Pri ustanovljenoj brzini od 130 km/h, autonomija 100% električnog vozila je duplo manja u odnosu na autonomiju homologovanu prema WLTP.
Razlikovanje autonomije može da varira do 35% zbog promene vremenskih uslova. Zagrevanje vašeg vozila kada je ono prikačeno na punjač je jedna od najefikasnijih pokretača vaše autonomije i smanjenja uticaja grejanja i klimatizacije.
Eko vožnja ima takođe uticaja na vožnju električnog vozila: lagodna ubrzavanja i regereativno kočenje mogu da omoguće uštedu do 15% autonomije.
Da biste u potpunosti iskoristili 320 km (WLTP) autonomije novog PEUGEOT e-2008, u ponudi je više rešenja za punjenje.
Kompaktni električni SUV PEUGEOT e-2008 se puni na klasičnoj utičnici sa standardnim kablom ili na ojačanoj utičnici i tako se smanjuje punjenje na 17 sati.
Termička regulacija baterije omogućava da se koriste punjači od 10 kW i da se dostigne napunjenost od 80% za 30 minutai.
Omogućavaju da se parametri u vožnji prilagode željama vozača i uslovima korišćenja:
Aktiviranje režima “brake“ (kočenje motora) omogućava smanjenje reagovanja na kočionu pedalu, dopunjavajući bateriju prilikom usporavanja.
Dostupna su dva režima kočenja:
Koristite u realnom vremenu personalizovane i sinhronizovane usluge zahvaljujući besplatnoj aplikaciji MyPeugeot®i: